FAQ HANDLEIDING
2-Staps verificatie instellen
Stap 1: de inlognaam en het wachtwoord van de gebruiker.
Stap 2: een beveiligde code.
VEELGESTELDE VRAGEN
- Mogelijk is de uitnodiging verlopen, de geldigheidsduur van de link is 7 dagen. Vraag een nieuwe uitnodiging aan bij de beheerder.
- Er is nog geen 2-factor authenticatie (2FA) ingesteld. Zie 2-staps verificatie instellen.
- Er is (per ongeluk) op NIET ACCEPTEREN geklikt. Vraag een nieuwe uitnodiging aan bij de beheerder.
Bij onderstaande foutmeldingen is er ingelogd via een verouderde link in de browser of vanuit een verouderde e-mail link.
Ga naar https://sts.pmonline.nl of https://www.digirecord.nl en klik op inloggen. Installeer de WebApp voor optimaal gebruik.
Of bij deze melding: Uw klantaccount is geblokkeerd door Pro Management.
In plaats van de authenticator kunt u één van de 10 herstelcodes gebruiken, welke bij de eerste inlog zijn verstrekt. Indien u deze niet (meer) heeft, neem dan contact op met de beheerder om uw account te ontkoppelen.
Er wordt een nieuwe uitnodiging verzonden per mail, volg de instructie ‘Uitnodiging accepteren als nieuwe gebruiker’ en activeer een nieuwe authenticator.